Recepcja

Jak dobrze wiemy, zawsze liczy się pierwsze wrażenie. To na jego podstawie zaczynamy budować swoją opinię i właściwie dotyczy to każdej dziedziny naszego życia. Tym samym, gdy wchodzimy do nowego pomieszczenia, w pierwszych 30 sekundach budujemy swoją opinię o miejscu w którym przebywamy. Pierwszym miejscem, które jest odwiedzane przez gości hotelowych są hall i recepcja. To w tym miejscu tworzy się pierwsze wrażenie na temat hotelu.

Jeżeli w budynku znajduje się duży hall główny, w pierwszej kolejności warto stworzyć trzy strefy wejścia z użyciem wycieraczek obiektowych, których zadaniem będzie oczyszczanie obuwia gości z brudu i wilgoci. Te trzy strefy to: przestrzeń znajdująca się przed budynkiem, przedsionek znajdujący się tuż za wejściem oraz korytarz. Jeżeli właściciel hotelu je zastosuje, wtedy w recepcji śmiało można ułożyć wykładziny dywanowe o największej gramaturze (min. 1000g/m2), obiektowej klasie użytkowej (min. 32) oraz wysokiej klasie trudnopalności (min. Cfl-s1). 

Jeżeli przy wejściu do obiektu zostały stworzone dwie strefy czyszczące (przed wejściem do budynku i zaraz za nim), wtedy najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie wykładzin LVT. Wykładziny LVT (Luxury Vinyl Tiles) są to luksusowe płytki i panele winylowe, których zadaniem jest imitowanie naturalnych materiałów tj. kamień i drewno. Wykładziny LVT charakteryzuje zwiększona odporność na duże natężenie ruchu, a także na wilgoć i brud wnoszony z zewnątrz budynku.

 

Polecamy: Tajima Corso, Forbo Allura, Wycieraczki i maty czyszczące - Traper

 

Zobacz więcej propozycji na www.obiektowe.pl

logo